Webinartirsdag den 11. okt. 2022 Kl. 15:00, Webinar

Content der fænger: Styrk dit brand på Facebook og Instagram

KOMPANG & Iværksætterdanmark præsenterer: Content der fænger: Styrk dit brand på Facebook og Instagram

Med godt content kan du styrke din forretnings tilstedeværelse på Facebook og Instagram. På dette workshopforløb får du værdifulde værktøjer til at skabe fængende og inspirerende indhold, virksom viden om hvilket indhold, der fungerer, og du får en opskrift for, hvordan du kan lave en konkret og brugbar content-køreplan.

Workshopforløbet er for alle danske iværksættere, som er nye på Facebook og Instagram, og som enten stadig er på idé-stadiet, eller hvis virksomheder er stiftet efter d. 30/8/2016. CVR-nummer er altså ikke et krav.

Det er, bortset fra din tid og entusiasme, helt gratis at deltage.

Content der fænger: Styrk dit brand på Facebook og Instagram

Du vil helt sikkert få mest ud af workshopforløbet, hvis du kan se dig selv i følgende:  

Du har lyst til at arbejde med produktion af content til Instagram og Facebook for at styrke din forretning. Du har ikke stor erfaring med indholdsproduktion, men må gerne have oprettet en profil på Instagram og Facebook og lavet et par opslag inden kurset starter, så der er noget at tage udgangspunkt i. Efter forløbet kan du:

  • Identificere din målgruppe og kommunikere direkte med den på Facebook og Instagram.
  • Skabe indhold med ord, video og billeder, så dit budskab bliver set, hørt og forstået – og så dine følgere får lyst til at handle på det.
  • Lægge en digital strategi for din virksomheds SoMe-kanaler – og følge den så du ikke knækker nakken.

Du skal regne med cirka 4 timers hjemmearbejde mellem workshop 1 og 2, og det samme mellem workshop 2 og 3.

Dine guides på vejen fra god idé til god forretning 

Kommunikationsbureauet KOMPANG hjælper virksomheder med at skille sig ud igennem klare kernefortællinger og kreativt content. Du bliver undervist i indholdsproduktion af journalist Line Marie Laursen, der som chefredaktør har holdt tøjlerne på kendte brands som ISABELLAS og Kig Ind, samt Nanna Louise Teckemeier, der trådte sine digitale barnesko som journalist hos ekstrabladet.dk, og siden har arbejdet som bl.a. redaktør og forfatter.

Praktisk

Workshopforløbet finder sted følgende dage:

  • 11-10-2022 15.00 – 18.00: Online
  • 25-10-2022 15.00 – 18.00: Online
  • 08-11-2022 15.00 – 18.00: Online

Tilmeld Content der fænger: Styrk dit brand på Facebook og Instagram

  • tirsdag den 11. okt. 2022 Kl. 15:00

Tilmeld dig erhvervsnews

Få vores aktuelle tilbud, informationer og erhvervsrelaterede nyheder fra dit lokale erhvervsliv, når du tilmelder dig ERHVERVSNEWS.